محل تبلیغات شما
از لحاظ موقعیت رقابتی ، شرکت ها را می توان به چهار گروه : رهبر بازار ، چالشگران ، دنباله رو ها و جایگاه یابان یا حفره یابان تقسیم بندی نمود. رهبر بازار شرکتی است که بیشترین سهم بازار را دارد و معمولا تغییرات قیمتی ، محصول ، نوآوری و . را در بازار رهبری می کند. چالشگران شرکتهایی هستند که برای کسب سهم بازار بیشتر می جنگند. دنباله روها شرکتهایی هستند که تلاش می کنند سهم بازار خود را حفظ نمایند و جایگاه یابان یا حفره یاب ها شرکتهایی هستند که به بخش کوچکی از

فرایند تصمیم گیری خریدار

شاخص های محیط کلان بازاریابی

فرایند بازاریابی و برنامه بازاریابی

بازار ,، ,یابان ,ها ,سهم ,شرکتهایی ,سهم بازار ,هستند که ,شرکتهایی هستند ,و جایگاه ,یابان یا

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها