محل تبلیغات شما
در مقاله قبل به بررسی کلی محیط بازاریابی پرداختیم. در این مقاله به تشریح نیروهای اصلی تاثیر گذار در محیط کلان بازاریابی می پردازیم و با شاخص های هرکدام آشنا خواهید شد. محیط دور یا محیط کلان شامل شاخص های زیر می باشد : جمعیت شناختی اقتصادی طبیعی فرهنگی ی تکنولوژیکی در ادامه به بررسی هر یک از این شاخص ها و عوامل تاثیر گذار می پردازیم . لطفا متن کامل مقاله را در وبسایت مطالعه نمایید http://www.permanentmarketco.com/article/Macroenvironment-Major-Forces

فرایند تصمیم گیری خریدار

شاخص های محیط کلان بازاریابی

فرایند بازاریابی و برنامه بازاریابی

محیط ,شاخص ,کلان ,مقاله ,بازاریابی ,های ,محیط کلان ,شاخص های ,تاثیر گذار ,می پردازیم ,کلان بازاریابی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

یادداشت های یک غریبه