در بازار پررقابت کنونی، موفقیت هر کسبوکار به عوامل متعددی بستگی دارد. بازارهای کالاها و خدمات بهشدت دگرگون و پیچیده شدهاند، نیازهای مشتریان تغییر کرده و انتظارات آنها فزونی یافتهاند. برای پابرجاماندن در این عرصه بسیار رقابتی، شرکتها باید به عواملی که تصمیم خرید مشتریان و در نهایت فروش آنها را تحتتاثیر قرار میدهند، بیش از پیش توجه کنند. نتایج یک تحقیق مرکز خدمات تجاری کانادا در سال 2004 نشان داد، دوسوم تصمیمهای خرید کالاهای مصرفی دقیقاً در محل فرایند تصمیم گیری خریدار
شاخص های محیط کلان بازاریابی
فرایند بازاریابی و برنامه بازاریابی
خدمات ,آنها ,مشتریان ,نتایج ,یک ,تحقیق ,از پیش ,بیش از ,میدهند، بیش ,قرار میدهند، ,پیش توجه
درباره این سایت