در مقاله قبل به بررسی کلی محیط بازاریابی پرداختیم. در این مقاله به تشریح نیروهای اصلی تاثیر گذار در محیط کلان بازاریابی می پردازیم و با شاخص های هرکدام آشنا خواهید شد. محیط دور یا محیط کلان شامل شاخص های زیر می باشد : جمعیت شناختی اقتصادی طبیعی فرهنگی ی تکنولوژیکی در ادامه به بررسی هر یک از این شاخص ها و عوامل تاثیر گذار می پردازیم . لطفا متن کامل مقاله را در وبسایت مطالعه نمایید http://www.permanentmarketco.com/article/Macroenvironment-Major-Forces فرایند تصمیم گیری خریدار
شاخص های محیط کلان بازاریابی
فرایند بازاریابی و برنامه بازاریابی
محیط ,شاخص ,کلان ,مقاله ,بازاریابی ,های ,محیط کلان ,شاخص های ,تاثیر گذار ,می پردازیم ,کلان بازاریابی
درباره این سایت